web analytics

Retourbeleid


Retourbeleid:

Ons bedrijf hanteert een retourbeleid om klanttevredenheid te waarborgen. Als u binnen 7 dagen na uw aankoop een retour wenst, helpen wij u graag verder. Om het retourproces in gang te zetten, neemt u alstublieft contact met ons op via ons contactformulier. Houd er rekening mee dat het retourneren van het product niet nodig is en dat er geen retourkosten in rekening worden gebracht. Zodra we uw retouraanvraag hebben ontvangen, deactiveren we onmiddellijk de softwarelicentie en verwerken we de terugbetaling binnen 48-72 uur met dezelfde betaalmethode die u voor de aankoop heeft gebruikt.
Naast ons retourbeleid bieden wij een garantie van 12 maanden op al onze producten. Binnen deze periode zullen we het product vervangen of de aankoopprijs terugbetalen als het ontvangen product beschadigd is of niet functioneert als gevolg van een fabrieksfout. Bovendien zullen we het volledige bedrag terugbetalen als we om welke reden dan ook niet in staat zijn om uw product te leveren. In het geval dat u een verkeerd product ontvangt of een inactieve licentiesleutel, heeft u de mogelijkheid om een terugbetaling of vervanging aan te vragen. Als u problemen ondervindt bij het activeren van uw licentiesleutel binnen 48 uur na aankoop, neem dan contact met ons op en we regelen een terugbetaling of vervanging.

Als u problemen ondervindt met het product dat u heeft gekocht, vragen we u om onmiddellijk contact met ons op te nemen met een gedetailleerde beschrijving van het probleem en ondersteunende screenshots of foto’s. Onze technische ondersteuning staat klaar om u te helpen tijdens het installatie- en activatieproces. Mocht ons ondersteuningsteam onverwacht het probleem niet kunnen oplossen, dan heeft u recht op een terugbetaling.


Heeft u hulp nodig?

Neem contact met ons op via {whatsapp} als u vragen heeft over retourneringen en terugbetalingen.